Idole młodego pokolenia

– Tato a dlaczego lalce oko wypadło?
Zamiast zapoznać dziecko z klasyką "oko mu wypadło, temu lalku"  wpadłem w mentorski ton:
– Bo lalka się spaliła i rozpadła. Ogień jest niebezpieczny. I prąd też jest niebezpieczny. I dlatego nie można grzebać przy prądzie i gniazdkach.
– A jak Myszka Miki znalazła takiego maciupeńkiego ptaszka i go włożyła do jego gniazdka to była grzeczna!
 
Kiedy Marta odpowiada na pytanie czemu tak (źle) zrobiła to mówi "bo tak", "bo tak chciałam", "bo Myszka Miki mi tak mówiła" albo (ze świnki Pepy) "ja tylko chciałam pokazać George’owi czego mu nie wolno robić". Gdyby tylko rodziców tak chciała słuchać jak bohaterów bajek…
 
– T jak tata, M jak mama.
– what?!
– Ł jak łot…

Skomentuj

